Geen categorie

SHOPPING | Online shopping New Look

Mijn eerste keer dat ik iets online kocht van de webshop van New Look, en ik had meteen al problemen.

**************************************************************************************************************
The first time that I ordered something online from New Look and  I already had problems


Mijn eerste keer dat ik iets online kocht van de webshop van New Look, en ik had meteen al problemen. Ik had 5 items besteld en kreeg daarna een ‘acceptance and order list’, dus ik zag totaal geen problemen aankomen. De volgende dag kreeg ik een mail van New Look dat maar 1 item ging aankomen omdat de rest was uitverkocht. Het ging over een leopard print peplum top dat minder kostte dan de prijs om het te verschepen. Je kan je al voorstellen wat er op dat moment door mijn hoofd ging. (kwaadheid is licht uitgedrukt 😉 ) Ik belde dan maar naar een lokale winkel, stuurde een mailte naar de klantendienst in de hoop dat het toch nog iets ging oplossen.

Een paar dagen later kon ik mijn ogen niet geloven, een klein mirakel was  gebeurd :). Ik ontving niet 1, maar 2 bestellingen. Yes :). Ik opende het kleine pakketje en daarin lag het topje, in de grote ‘plastic zak’ lag mijn onesie (ideale kledij om in te studeren ;)), een ketting, een gigantische t-shirt waar ik zelf een kleedje van ga maken, en een hele zachte cardigan. Me happy :).
Ik vind het wel nog steeds raar dat in het grote pakket dezelfde order list lag waarop enkel het topje stond. Maar ja, ik ga er niet meer over klagen want uiteindelijk heb ik alles aangekregen wat ik besteld had. Jippie :). Of ik in de toekomst nog iets ga bestellen bij New Look online, weet ik toch nog niet.

**************************************************************************************************************

The first time that I ordered something online from New Look and  I already had problems. I bought 5 items, got an order and acceptance list so I thought that everything was ok.
The next day I received an email that only one item will arrive. It was a cute leopard top that cost less than the delivery cost, so you can imagine what goes trough my mind at that moment. I telephoned at a local shop, mailed at the custom services in the hope that it will be ok.

A few days later a kind of miracle happend, suddenly I received not one, but TWO packages. I was already in a kind of euphory 🙂 Yes :). I opened it and in the little plastic bag was the leopard peplum top, in the big plastic bag I found my onesie (that I’m wearing at the moment, ideal study material ;)), my necklace, a big shirt where I’m gonna make a dress out of it, and a really soft cardigan. Me happy. Still strange that in that package the order list only concluded a leopard pelum top, where there wasn’t one in it. But now I don’t have to complain anymore, I got all my stuff 😉 Jippie. If I’m gonna order something in the future online from new look, I don’t know yet.

Hebben jullie ooit al problemen gehad bij het online bestellen?
Did you ever had problems with ordering something online?

Lots of love,

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

