Interior·Shopping

Little pieces of my dorm room


// Enkele maanden geleden nam ik deel aan een wedstrijd die georganiseerd werd door IKEA. //
// Some months ago I entered a competion organised by IKEA // 


Enkele maanden geleden nam ik deel aan een wedstrijd die georganiseerd werd door IKEA.
Ik stuurde foto’s in van mijn kot/kamer in de hoop te winnen. Jammer genoeg was dit niet het geval
Ondertussen woon ik al een ruimte tijd in mijn kamer, en is er uiteraard al wat veranderd.
Het was dus dringend tijd om nog eens opnieuw foto’s te nemen van enkele leuke details van mijn kot.

Some months ago I entered a competion organised by IKEA. I send in my pictures of my drom room, but unfortunately I didn’t win..
During this year my room changed a lot so I tought it was time to show you some details and funny stuff in my room.

Hope you enjoy it!

 

// Mijn sportschoenen collectie, zoals je ziet kan deze nog flink uitgebreid worden ;)) //
// My sport shoes, as you may see, the collection is really allowed to grow a bit 😉 //
// Mijn eet/ontbijtgedeelte met een mini deeltje van mijn oud vintage servies //
// My eat/breakfast table with a little part of my old vintage dinner set

 

 // Een klein detail van mijn make up tafel met mijn twee favoriete parfums (Ricci ricci & Midnight rose)) (btw ik weet dat mijn spiegel vol stof hangt, maar er staat een lieve boodschap van een vriendin opgeschreven en ik ben stiekem te lui om hem eraf te halen ;)) //
// A small detail of my make up table with my two favorit perfums (ricci ricci & Midnight rose)
 (btw I know that my mirror is blurred but it’s because of the message written on top of it, from a friend, and also because I’m a bit lazy 😉 //
// Een deel van mijn zomersandalen. De meeste rechtste zijn onlangs gekocht, wat vind je ervan? //
// A part of my favorite summer sandals, the one to the right are new ones, what ya think? //

 

 // Kapstok met daaraan theekopjes gehangen, klein detail van de  kichenette //
// rack with my little tea cups, little detail of my kichenette //
// Enkele inspiratie quotes, die aan de rechterzijde van mijn bureau hangen. Ik heb uiteraard gebruik gemaakt van mijn favoriete washi tapejes //
 // Some of my inspirational quotes, hanging on the side of my desk. Of course taped with washi tape //
 // Enkele theetasjes die gebruikt worden als kaarsenhouders //
// Some teacups used as candle holders //
// oude foto van mijn bedgedeelte, dit is hetzelfde gebleven. Het enige dat veranderd is de kant naar waar ik slaap. Ik ben van richting veranderd 🙂 //
// old picture of my bedpart, but it remained the same. The only thing changed is that I’m now lying with my face facing another side //
Wat vond je van de kleine rondleiding?
What do you think of the small tour?
Lots of love,
Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

