Geen categorie

FASHION | Inspic #6 SPECIAL: Bejeweled

Al enkele weken kijk ik smachtend naar een paar chique oorbellen in de Veritas. Elke keer als ik ze zag werd ik nog een beetje meer verliefd :).
Since a couple of weeks I was eyeing some beautiful chique earrings from Veritas. Everytime that I saw them, I again felt in love. 

Al enkele weken kij ik smachtend naar een paar chique oorbellen in de Veritas. Elke keer als ik ze zag werd ik nog een beetje meer verliefd :). Maar elke keer maakte ik mezelf wijs dat ik ze beter over enkele weken koop, dan zijn ze misschien ineens in de solden. Tot gisteren, ik kwam ze opnieuw tegen, en deze keer kon ik me echt niet meer inhouden. Ik moest ze gewoon hebben. Hoewel ze helemaal niet duur zijn, probeerde ik door ze niet te kopen te laten tonen aan de mama en mezelf dat ik niet direct alles koop wat ik mooi vind. Helaas kon ik het weer niet laten. Je bent shopaholic of je bent het niet 😉
In ieder geval ben ik echt mega happy, want vanaf nu maken deze little beauties deel uit van mijn oorbel collectie. Jeej 😀

Ik was al eeuwen geïntrigeerd door grote oorbellen met een soort parels. (Sincerely) Jules (één van mijn favoritie blogs allertijden) draagt ze echt vaak. Ik hou echt van het feit dat ze elke outfit opfleuren en tot the next level brengen. Ze geven elke outfit (hoe jongensachtig dan ook) toch de nodige vrouwelijk touch. Dat is ook meteen waarom ik van haar stijl hou. Het is zo’n nonchalante maar langs de andere kant wel beredeneerde outfit. Door de juiste accesoires, kleurcombianties en hakken toe te voegen, brengt ze alle outfits tot een mega geslaagd resultaat.
Man ik zou echt zooo graag haar kleerkast bezitten 🙂
In ieder geval, wat vinden jullie ervan?

*–*

Since a couple of weeks I was eyeing some beautiful chique earrings from Veritas. Everytime that I saw them, I again felt in love. But each time I said to myself, buy it another time maybe in a few weeks they’re in sales. But yesterday I couldn’t hold myself anymore and bought them without thinking. They aren’t expensive at all, but hey I wanted to proove to myself that I don’t buy just anything I like . 😉 (that’s a least what my mom says) From now on these lovely beauties are part of my earring collection. Jeej. 😀

I was inspired to buy some beautiful long earring with pearls for ages. (Sincerely) Jules (one of my ultimate favorite blog girls) wears them almost with every outfit.
I like the fact that they brighten up each outfit, and give the must needed feminine touch to an outfit with boyfriend allures. That’s what I like about her, she has such an efortless style, but on the other hand a bit well tought because she always bring it to the next level with the right accesoires, color combinations, …
I would duying to own her closet.
Anyway, in this episode of INSPIC I collected a few of her outfits with the discussed earrings.
It’s a bit more special than usual, because now I collected only outfits from her 😉

Hope you like it,

Lots of love,


Source: sincerelyjules.com

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

