Shopping

Summer purchases

Flowers, flowers and more lace. What do you need more for spring/summer?
Curious for my other purchases, click the read more button 😉

// Dress: H&m (€19,99) //
Ik zag een look a like jurk op de website van cupcakes en cashmere en ik was meteen verliefd op de geweldige gesofisticeerde en zomersische print. Ik was op jacht naar haar jurk, maar ik kon het niet vinden toen in de winkel. De winkelier vertelde me dat zelfs wanneer de kleding al op de website te vinden zijn, het in België soms enkele weken kan duren voordat ze het deze in stock hebben. Als een back-up plan kocht ik deze dan maar en hield het ticket in het geval de andere jurk kwam.
I saw a look a like dress on the website from cupcakes and cashmere and I immediately fell in love with the print, such a sophisticated yet summerish print. I was on the hunt for her dress but I couldn’t find it back then in the shop. The shop keeper told me that even when the clothes are online already, it could take a few weeks before they have it in store. As a back up plan I bought this one and kept the ticket in case of the other dress came.

// dress H&M: €29,99 //
En dan gebeurde een mirakel. Een paar weken later belde ik de winkel op in de hoop dat ze hem nu niet in stock hadden liggen. Ik beschrijf de getailleerde jurk met bloemen. Ze meende te begrijpen wat ik bedoelde en er was er nog maar eentje in mijn maat. IK spurtte letterlijk naar de winkel in de hoop dat het mijn droomjurk was. En dan zag ik ze hangen, en was ik nog meer verliefd. Ik nam de andere jurk ook mee om eventueel te ruilen, maar na ze opnieuw te passen, besloot ik ze om beiden te houden. De print is gewoon te mooi om te laten liggen. 
And then a miracle happend. A few weeks later I called the shop and asked if they didn’t had a tailored dress with flowers. They had just one in my size left andd I immediately run to the shop hoping that it will be that dress that I wanted for so long. And well, they had it. I was beyond thrilled.
I had the other dress with me again and decided wether or not htat I will keep them both or not. Because I love the print so much I kept it.

// dress Pimkie: € 17,99 (in discount) // 
Dezelfde dag nog had ik nog een halfuurtje over en besloot ik snel de winkelstraat af te schuimen. Het lukte me om 10minuten voor sluitingstijd de pimkie in te gaan en toen kwam ik dit jurkje tegen met zelfs h40% korting. Omdat het zo laat was, mocht ik eigenlijk niet meer passen, maar met veel aandringen is het me toch gelukt ;). Ik ben daarna gespurt naar de kassa. Ik denk dat ik van heel mijn leven nog nooit zo snel een jurkje heb gekocht in de winkel. 
That day I had a half hour left to quickly go to the shopping street. I managed to get into the Pimkie 10 minutes before closing hour and found this dress even with a 40% off discount label.
I convinced them so that I get to fit it quikcly and went to the desk. I never bought a dress so quiclky in a store as this day.
// Converse all stars: €54,99 (in discount) //
I wou al langer witte of burdgundy all stars. Toen mijn mama op een gegeven moment naar de Berca shoes ging en ze hoorde dat je kroting kreeg als je een oud paar schoenen binnen bracht, besloot ze dat ik ook all stars mocht. Happy me :). Ik hou echt van de kleur. Het is zo’n kleur die je echt de hele zoemr door kan dragen. 
I wanted white or burgundy all stars for so long, that when my mom went to the shoe store and heard of a discount, she said that I could have a pair. Happy me 😉 I completely love the color. Ideal for every season of the year.
// Sunnies trifted: €2 //
Een paar weken geleden ging ik naar de plaatselijke rommelmarkt en kocht echt massa’s. Het naaiboek zoals je hieronder ziet is er ééntje van, ik kocht ook dvd’s, een gezelschapsspel en deze mega coole zonnebrillen voor een kleine €2.
I went to a flea market and bought a lot of stuff. The sewing book as you see beneath, a lot of dvds and these mega cool sunnies for like €2 in total
// Bag and belt: €2,5 and €1? //
Hier nog een paar andere koopjes van dezelfde rommelmarkt. Ik hou van de tote bag, die is echt ideaal om al mijn schoolgerief in te krijgen. De riem was in eerste instantie een kadotje voor de mama, maar ze had hem neit echt nodig, dus is deze ook de mijne nu 😉 
Some other purchases from that flea market. Love the tote bag, ideal for all my school stuff. The belt was actually a gift for my mom but she didn’t need it so now it’s mine 😉
Wat vind je van al mijn koopjes?
What do you think of all my purchases?
Lots of love,
Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

