Sewing

SEWING | the right sewing machine (only in Dutch)

Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een degelijk naaimachine, maar als student is het niet makkelijk om een groot budget bij elkaar te rapen .Mijn kledingobsessie is te groot om daarin te minderen 😉
Nu had ik al wat opzoekwerk gedaan naar de juiste naaimachine en kwam ik op het idee om een Brother nv-15 te kopen. Hij leek me handig in gebruik en had een automatische knoopsgatregelaar.
Nu ben ik nog steeds niet geweest om een machine te gaan halen, en om me te laten adviseren, maar dankzij Testaankoop ben ik ook al wat meer te weten gekomen. Zij hebben enkele machines laten testen door bloggers en dergelijke en kwamen deze resultaten uit:

Zie hier beide artikels, echt de moeite om eens door te nemen, en zeker als je net als mij beginnelinge bent:

Tips voor het kiezen van een naaimachine:

Resultaten test naaimachines:

En wat blijkt? Prijs/kwaliteit komt de brother nv15 er al beste uit. Nu staat mijn besluit nog meer vast, nog eventjes sparen en dan is deze beauty van mij 😉

Welke naaimachine hebben jullie? Welke extra’s zijn belangrijk om aan te kopen, voetjes en dergelijke?

Lots of love,

Source pic: http://www.huissteden.nl/brother-innov-is-15.html

2 gedachten over “SEWING | the right sewing machine (only in Dutch)

  1. Ik heb de Innov-Is 100 prime. Een heerlijke machine! Ik kan niet meer zonder het automatische knoopsgat, het feit dat ie geen stof opeet, z'n lekker zware motor en dat je de naald op veel verschillende posities kan zetten waardoor je heerlijk perfect kan naaien :). Ik heb ook lang gespaard voor deze maar hij is z'n geld meer dan waard. Hier kan je een review vinden: http://bouquetofbuttons.be/2013/11/15/review-brother-innov-is-100-prime-edition-naaimachine-sewing-machine/ En hier heb ik eentje gemaakt over hoe de juiste naaimachine te kiezen: http://bouquetofbuttons.be/2013/11/29/welke-naaimachine-moet-ik-kopen/ Ik vind de test van test aankoop dik ok, maar ik denk dat een babbeltje met de verkoper nog steeds het beste is om je op te baseren, of toch die waar ik ben gegaan, in de naaimachine kliniek in Merksem heb ik echt het gevoel dat ze eerlijk zijn en niet proberen om je de duurste naaimachine aan te smeren.

    Like

  2. Ik had het al eens een keertje gelezen, klinkt echt zo'n zàààlige machine van jou.
    Helaas reikt mijn budget nu nog zo ver niet :s. Anders had ik die zeker aangeschaft.
    Ik was sowieso van plan dankzij jouw tips om met een lijstje te stappen naar de verdeler en daar advies te vragen. (van rooy in lier). Zij bieden daarna ook gratis een les aan om te leren werken met je machine, dus is ook echt ideaaal 🙂

    Nog eens bedankt voor al je reacties en tips 🙂 Ik heb van jou echt al veel kunnen leren over alles betreffende naaien 😉 bedankt!

    Like

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

