Sewing

SEWING | La Maison Victor: Summer edition

Er is weer een nieuwe editie verschenen van La Maison Victor, tijd om enkele patronen onder de loep te nemen.
There is a new edition published by La Maison Victor, time to take a few patterns more detailed

Eest en vooral, ik weet het, ik ben ontzettend laat met mijn overzichtje. Hoewel ik misschien als één van de eerste het tijdschrift in mijn handen had (de papa is hem de ochtend zelf voor mij gaan halen), lukte het me nu maar om de foto’s met uitleg online te zetten. Het spijt me, maar wegens examens die naderen, heb ik niet veel tijd om te posten. Mijn excuses al op voorhand ;). 

Maar nu genoeg gebabbeld, tijd voor het overzichtje 😉 
First of all, I know I’m very late with my overview. Although I might have the magazine very quiclky (dad got it the morning itself), but now I managed to put the pictures online. I’m sorry, but due to exams approaching, I do not have much time to post. I apologize already in advance;). 
But enough chatting, time for the rundown;)

The BlackJack jurk: voor mij meteen al een voltreffer. Ik was dolblij dat er een patroontje in zat met een open rug. Enkele maanden op voorhand vroegen via facebook welke patronen we graag in de nieuwe editie wilden, en toen antwoordde ik een patroontje met open rug. Blijkbaar luisteren ze echt wel naar de commentaren. Dus bij deze: nogmaals bedankt La Maison Victor!!
The BlackJack dress: what a hit. I was overjoyed that there was a pattern in it with an open back. Several months in advance they asked via facebook asked what patterns we wanted in the new edition, and  I answered: a pattern with open back. Apparently they really listen to the comments. So thanks again La Maison Victor!

Sunny pants: ideale zomerbroek in een soepel stofje. Zeker ook eentje dat ik wil maken.
Liesellove heeft er al eentje gemaakt, echt de moeite om eens te bekijken. zie hier
Sunny pants: ideal summer trousers in a soft fabric. Certainly one that I want to make. 
Liesllove has already made ​​one, and it is really worth a view . look here

 Viva top: ideaal voor een chiquere gelegenheid, dankzij de zwoele open split 😉

Viva top: ideal for a more chic evening, thanks to the sensual split 😉 

Copacabana rok: misschien toch eens tijd om me terug te wagen aan iets maxi. Hopelijk iets meer flatterend dan mijn vorige maxidress.

Copacabana skirt: maybe it’s time to try out something maxi again . Hopefully something more flattering than my previous maxi dress.

Ontwerpen van enkele tasjes: iets minder mijn ding, maar wel leuk voor een klein projectje overdag.
Some bags: less my taste, but nice for a daytime little project.
Tiffany jurk: meer een jurk voor op kantoor of zo te dragen. Tof met de plooitjes, maar niet iets dat ik direct ga maken.
Tiffany dress: It’s more a dress for a day at the office. I liek the pleats, but it isn’t a dress that I’m going to make very quickly. 

Butterfly top: Helaas een patroon voor kindjes. Maar ik vind deze zo leuk. Ik hoop dat ze in de toekomst hier ook een volwassene versie van uitbrengen. Nooit genoeg topjes in je kleerkast 😉 
Butterfly Top: Unfortunately a pattern for children. But I like it so much. I hope they also release an adult version in the future. Never enough tops in your wardrobe 😉

Avenue jumpsuit: in één woord leuk!!!! Kan je eindeloos combineren en gebruiken met een chiquere gelegenheid, of stylen met een cardigan, teenslippers, hoed voor een nonchalantere look.
Avenue jumpsuit: in a word, lovable!! You can endlessly combine and use it during a more upscale place, or style it with a cardigan, flip flops, hat for a more casual look.

June kleed: in 1 woord: prachtig!! Als ik tijd heb, maak ik deze zeker. Ik heb hier een prachtig stofje liggen, wel veel te kort volgens het tijdschrift, maar via haar las ik dat je met 1m30 zelfs al toekomt.
Laat ons hopen.
June dress: in one word: wonderful! If I have time, I make it sure. I have a beautiful fabric lying, too short, according to the magazine, but through her ​​I read that with 1m30 it will work. 
Let us hope so.
Wat vinden jullie van deze editie? Uiteraard staan er ook nog kleren in voor mannen en kinderen, maar omdat ik enkel voor mezelf naai voorlopig, laat ik even de vrouwenpatronen enkel zien.
What do you think of this edition? Naturally, there are clothes for men and children, but because I just sew for myself for the time being, I just show the patterns for women.

Wat is jullie favoriet?
What’s your favorite?

Lots of love,

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

