Geen categorie

FASHION | Summer inspiration

Als ik aan zomer denk, dan denk ik aan hoeden, sandaaltjes, jumpsuits, vintage jeans shortjes, bikini’s, mooie fijne kleedje, blousejes, bloemen,… In deze post heb ik een paar van mijn favoriete zomerlooks samengezet van mijn favoriete bloggers. Geniet ervan 😉
For me summer is all about hats, sandals, jumpsuits, vintage jeans, bikinis, beautfiul lightweight dresses, blouses, flowers,….  In this post I added some of my favo looks from one of my favorite bloggers. Enjoy.

Zomers is zonder twijfel mijn meest favoriete seizoen, en al zeker qua kleding. Ik haat het om in de winter laag boven laag te dragen, geef mij maar outfits bestaande uit 1 laag (bv kleedje). Ben je ook een grote fan van de zomer?
Btw: de bikini op de laatste foto is toch echt geweldig e! Ik ben er al weken op de site aan het gluren en me aan het afvragen of ik hem zou kopen. Hij is zo mooi, maar ik heb zoveel schrik dat hij niet zal passen. Wat zouden jullie doen? Wat is jouw favoriete zomerlook?
Summer is such an awesome season for dressing, I love everything about it, I hate wearing layers of layers in the winter. Are you also a big fan of summer?

Btw do you alos love this bikini as much as Ido I’m drooling over it about ages, but I don’t dare to buy it because maybe it won’t fit me 😦  What’s your favorite summer look?

Lots of love,

Source pics : sincerelyjules, mariannan, lovelypepa, blondesalad, stylescrapbook

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

