Dress·PATTERNTEST·Sewing

Elskan dress

O Sorry jongens, ik ben zo achter op mijn berichten. De eerste paar maanden op de universiteit waren zo zwaar. Ik kreeg mijn masterdiploma, maar besloot om een aantal extra vakken te volgen, maar al snel bleek dit veel te veel.

Dus na dagen van gebrek aan slaap, heb ik besloten om een aantal vakken te stoppen, zodat ik terug wat meer vrije tijd heb, ; hopelijk betekent dat ook wat extra naaitijd. Vanwege de drukke maanden was ik veel te moe om te naaien, maar nu kan ik eindelijk aan mijn inhaalrace starten. Dus in de eerste plaats wil ik een geweldig patroon dat ik had de eer om te testen voor Charlotte Kan introduceren. Telkens als ze iets ontwerpt, brengt ze altijd iets nieuws op de planken. Ik heb al de Kitsune jurk mogen testen en die heb ik echt al super veel aangehad.

Ik voorspel hetzelfde voor deze prachtjurk, hij zit zo leuk aan!!

O sorry guys, I’m so behind on my posts. The first few months on university were so heavy. I got my masters degree but decided to follow some extra courses, but too many.

So after days of lack of sleep, I decided to quit some courses so I can have more free time, so hopefully that means some sewing time. Because of the busy months I was way too tired to sew, but finally I can catch up. So first of all let me introduce an awesome pattern that I was honored to test for Charlotte Kan. Everytime she designs something, she always ends with something special. I already got to test the kitsune dress and that one already had lots of wears.

But I predict this one will see lot of washing machine rounds as well.

el5el1

Hij zit aan de schouders vrij los, maar spant mooi op het onderste deel van je lichaam en je odnerarmen. Ideaal om je ‘sexy’ 😉 achterwerk te tonen 😉

He’s really loose around the shoulders, but stretch beautiful around the bottom part of your body and your forearms. Ideal to show that sexy booty 😉

el2el3

De hals bestaat uit een mooie waterval die overloopt in wat extra stof rond je middel. Ik draag hem daarom een beetje opgetrokken omdat ik vind dat hij zo mooier valt 😉

The neck consists of a beautiful waterfall that goes into some extra fabric around your waist. I wear it therefore high- raised because I think the dress falls more beautiful that way;)

el4

Dit prachtig dunne stofje kocht ik bij de Pauli in Leuven voor maar €5/m!

I bought this beautiful thin tricot at de Pauli in Leuven for only €5/m 😉

el6el7

Ook als je een snel projectje zoekt, zit je aan het juiste adres. Dit modelletje is echt op een wip en een gauw klaar 😉

Also, if you are looking for a quick project, you’re at the right place. This model is really a fast sew 😉

el8

I believe I can flyyyyyy 😉

el9el10el11el12el13

// PATTERN: Elskan (tested) – Charlotte Kan//
// FABRIC: tricot €5/m – de Pauli Leuven //

Dankjewel Charlotte dat ik dit heerlijke patroontje mocht testen! Ik ben er heel zeker van dat ik dit kleedje deze herfst/winter nog super veel ga dragen!

En aan mijn lieve lezers: als je een aangenaam en gezellig kleedje zoekt deze herfst/winter, zoek dan niet langer 😉 En vergeet zeker niet om het resultaat achteraf te tonen 😉

Thanks again Charlotte for letting me test this beauty! I know for sure it will see lots of washingmachines 😉

And to my dear readers: if you are looking for a pleasant and cozy dress for this fall / winter, then look no more;) And do not forget to show the result afterwards;)

xx

Een gedachte over “Elskan dress

Thank you for taking the time to leave a comment! I really appreciate it :) I will do my best to answer every single one of them ;) ♥ Lien

